Մաթեմատիկա ինքնաստուգում

1.Բլոգումդ ունե՞ս մաթեմատիկա բաժին։

Այո

2.Մարտին մաթեմատիկա բաժնում քանի՞ նյութ ես տեղադրել:

3

3.Պարտաճանաչ կատարե՞լ և բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի բոլոր առաջադրանքներն ու նախագծերը։

բոլորը չե

4. Տեղադրիր բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնի հղումը։
այստեղ

5.Մասնակցե՞լ ես «Ձոն ստուգատես/Գարնանամուտ» նախագծին։
ոչ

6.Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
չունեմ

7.Մասնակցե՞լ ես «Մաթեմատիկան Հովհաննես Թումանյանի հեքիաթներում» նախագծին։
ոչ բացակաեմ եղել

8.Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
չունեմ

9.Մասնակցե՞լ ես «Կոտորակները կենցաղում» նախագծին։
ոչ

10.Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
չունեմ

11.Կատարե՞լ ես մաթեմատիկայի ինքնաստուգումը։ Տեղադրիր արդյունքի հղումը։
ոչ

12.Մասնակցե՞լ ես մաթեմատիկայի մարտ  ամսվա  ֆլեշմոբին։
ոչ

13.Սովորաբար մաթեմատիկայի ֆլեշմոբի ո՞ր մակարդակներն ես կատարում։
արաջին

14.Ո՞ւմ հետ ես հիմնականում քննարկում ֆլեշմոբիդ առաջադրանքները
մենակ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *