Մայրենի առաջին ուսումնական շրջանի հաշվետվություն

1․ Մայրենի բաժնի հղումը դնել և ներկայացնել, թե յուրաքանյուր ամիս մայրենիից քանի նյութ եք հրապարակել։
Մայրենի – Աշոտ Բարսեղյան ⚽📙 (edublogs.org)
դեկտեմբեր-5 նյութ
նոյեմբեր-11 նյութ
հոկտեմբեր-13նյութ
սեպտեմբեր-1նյութ

2․ Սեպտեմբերից մինչև դեկտեմբեր լեզվական ո՞ր թեմաներն ենք ուսումնասիրել, դրանցից յուրաքանչյուրի մասին կարճ գրեք, թե ինչ եք հիշում։


Ես անցել եմ այս լեզվական աշխատանքները։ Բառակազմություն
Հնչունաբանություն
բառագիտություն
Վանկ
ձևաբանություն
Ուղղագրություն

3․ Առաջին ուսումնական շրջանում ի՞նչ հեղինակներ ենք ուսումնասիրել, նրանցից յուրաքանչյուրի մեկական ստեղծագործություն ներկայացրեք և գրեք, թե ինչու հենց դա եք ընտրել։

Հանս Քրիստիան Անդերսեն, նա լուցկիներով աղջկա հեղինակն է։ Այդ հեղինակը հորինել էր Նոր տարվա պխատմություն, իսկ շուտով գալիս է Նոր տարի, դրա համար։
Հովահանես Թումանյան, գրել էր Սասունցի Դավիթ պոեմը այդ տեքսը հետաքրքիր էր։ Այս տեքսը ինձ դուր եկավ, քանի որ մենք ուսումնասիրել ենք հերոսների։
Վիլիամ Սարոյան, Գեղեցիկ սպիտակ ձիու ամառը, այնտեղ տղաները գողացել էին մարդու ձին, բայց տղաները հասկացան իր տերը ման էր գալիս իրա ձիուն, մի օր հետ վերադարցրեցին։

4․ Ի՞նչ գրքեր եք կարդացել, դրանց մասին պատումները դրեք դրանց վերնագրերի վրա։
Ծերունին կամրջի մոտ: Էռնեստ Հեմինգուեյ – Աշոտ Բարսեղյան ⚽📙 (edublogs.org)

5․ Մայրենիի դասընթացի ընթացքում ունեցած գործունեություններից ձեզ ամենից շատ ո՞ր գործունեույթունն է հետաքրքրում, ինչո՞ւ /գործունեության տեսակներ՝ լեզվական, ընթերցանություն, աշխատանք տեքստի հետ, բանաստեղծություններ անգիր սովորել, քնարկումներ․․․/

Լեզվական աշխատանք որովետեվ ես սիրում եմ հարցեր և առաջադրանքներ

6․ Ի՞նչ նախագիծ կամ ինչպիսի՞ գործունեություն կավելացնեիք մայրենիի դասընթացին։ Հիմնավորեք առաջարկը։

Ես կավելացնեյ որ մայրենիյի հատուկ օրեր լիներ որ տետրով դաս անեյք։

7․ Առաջին ուսումնական տարվ ընթացքում ի՞նչ չափածո ստեղծագործություններ եք սովորել, թվարկեք դրանք և ներկայացրեք ձեզ ամենից շատ դուր եկածները և հիմնավորեք ընտրությունը։

ինձ դուր է եկել Հայաստան ասելիսը

Որովետեվ հայաստանի մասին է

8․ Գնահատեք ձեր առաջին ուսումնական շրջանի մայրենիի գործունեությունը, անդրադարձեք նաև հետևյալ հարցերին՝ 7

  • Մայրենիի դասերը ձեզ հետաքրքի՞ր են /գնահատեք 1-5 միավորով/ լավ կլինի կցեք պատճառը։
    5/4
  • Ինչպե՞ս եք կատարում մայրենիի առաջադրանքերը, ընտրեք պատասխաններից մեկը՝ /կատարում եմ ինքնուրույն, կատարում եմ ծնողներիս օգնությամբ, ձեր պատասխանը/
    կատարում եմ ինքնուրույն
  • մայրենիի ուսուցչուհին որքանով է արդյունավետ անցկացնում դասընթացն ըստ ձեզ /գնահատեք 1-5 միավորով/ լավ կլինի կցեք պատճառը։
    5/5

9․ Լրացրեք առցանց հարցաթերթը

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *