«Ելք» ստուգատես

Ես Աշոտն եմ։ Ես գնում եմ լողի։Ես սիրում եմ նկարել, ճամպուրդել և հեծանիվ վարել, նայև սիրում եմ շախմատ խաղալ։ Ես ունեմ քույրիկ և շատ եմ սիրում նրան։

Ընթերցանւություն՝

Մենք այս տարի շատ ենք ընթերցել։ Ինձ շատ է դուր յեկել <<Վագրի վրա մռնչացող տղան>>հեքիաթը։

Մաթեմատիկա՝

Այս տարի սովորել եմ բազմապատկել, գումարում, հանում ,բաժանում,պարագիծ և պատիկներ։ նայև շատ խնդիրներ ենք լուծել։

Մարմննակրթություն՝

Ես այս տարի մասնաքցել եմ հեծանվավարության և լոխի։Շատ հետաքրքիր մարզական խաղեր ենք խաղացել։

Մեդիահմտություն՝

Ես սովորել եմ աշխհատել wort,Power Paint ծրագրերով։

Ես սովորել եմ այցելել իմ ընկերների բլոգներ։

Իմ աշխատանքները կարող եք տտեսնել այստեղ։

Ես իմ բլոգում ունեմ 10 հրապարակում։

Ես և շրջակա աշխարհը՝

Մենք խոսել ենք աստղերի, լուսնի, արևի մասին։ մենք գնացել ենք ագարակ։

Ես իմացել եմ Համբարձման ծեսի մասին։

Կերպարվեստ, տեխնոլոգիա՝

մենք սովորելենք Paint ծրագրով ախատել։

Մենք պատրաստել ենք էկո պայուսակներ։

Մենք նկարելենք մատիտներով և գոաշներով։

Ճամփորդություն՝

Մենք շատ ենք ճամփորդել։ Ինձ շատ է դուր եկել ճամփորդությունը դեպի պաղպաղակի գործարան,նայև Գառնու շոկոլադի և ջրի գոռծարան, այնտեղ մենք ծանոթացելենք թե ինչպես են

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *